Trăim într-o perioadă în care scandalurile din show-biz sunt la ele acasă. Recenta prestație lamentabilă a reprezentantului României la Eurovision 2023 când nu a prins Finala arată că juriul de specialitate românesc nu mai există teoretic.
Festivaluri ca „Mamaia”, „Cerbul de Aur” erau fără îndoială dedicate descoperirii talentelor. Azi, chiar și cei mai tineri laureați de la Mamaia și Cerbul de Aur-Brașov au sărit de 50 de ani. La fel ca și cei mai buni performeri români la Eurovision care au trecut de 40 de ani.
Să nu uităm că nici emisiunile pentru copii talentați nu prea mai au căutare. Andra, concurentă de succes la TipTop Minitop se apropie și ea de hotarul a 40 de ani de viață.
Nu este numai acest aspect al controverselor. Deja, în România, are festivaluri internaționale la Craiova, București, Cluj, Constanța: IntenCity, Saga, Untold, ElectricCastle, Neversea. Acolo, vin vedete, se plătesc bilete la prețuri colosale. Se face turism, contractele au zerouri multe în coadă cam cât bugetele unor state mici ale lumii.
Așadar, optica s-a schimbat, ajungi vedetă de acasă pe rețele sociale, nu mai ai nevoie de un juriu. Banii se fac ușor, de aceea, cine să mai concureze dacă ideea este că fiecare în felul lui este cel mai bun?
Sursa foto: Pro TV