78
Producătoarea Marina Almășan a publicat pe Facebook rezultatul celei mai recente analize de piață, privind audiența. Astfel, la ora 15,00, sâmbătă, când a început emisiunea (sezonul a ajuns la cea de a cincea emisiune de la reluarea în octombrie după ce în vară reluările fuseseră nejustificat suspendate și se dorea scoaterea emisiunii din grilă) pe TVR2, audiența a crescut de patru ori!
Marina Almășan a scris pe Facebook:
„În lumea noastră, a oamenilor de televiziune, graficele de audiență sunt măsura felului în care produsul nostru și-a atins ținta.
Ca producator, aștepți cu înfrigurare a doua zi, pentru a te cufunda în tabelul cu mii de cifre, pentru a luneca ușor pe linia televiziunii tale din graficul audienței, în care diferitele culori se întretaie, luptând pentru aceeasi cauză : cucerirea publicului.
A înțelege exact un tabel de audiențe nu e tocmai simplu. O valoare înscrisă în tabel trebuie privită in strânsă corelație cu multi factori : care este audiența medie a canalului difuzor, apoi ora la care este difuzată emisiunea ta, ponderea telespectatorilor tăi in numărul celor care, la acea oră, aveau televizoarele deschise ( cota de piață), nu în ultimul rând , felul in care ai contribuit la audiența Canalului tău : ai crescut-o, sau ai scăzut-o. Acesta ar trebui să fie, din punctul meu de vedere, indicatorul primordial în păstrarea in grilă a unui program de televiziune.
Bref, nu vreau să vă umplu capul cu “bucătăria” profesiei noastre! Vreau doar să mă bucur, alături de echipa mea, de faptul că ediția de ieri a emisiunii RIVALII a înmultit, in punctul său de vârf, DE PATRU ORI audiența TVR2 de la momentul începerii emisiunii!
Nu pot decât să vă mulțumesc!
…și să mă necăjesc că , după deja 5 ediții, mai ex
istă foarte multă lume care nu știe că, după cele trei luni de pauză forțata din vară, noi ne-am reluat locul in grila…
Dar incet-încet, ne vom recăpătapublicul pierdut! O simt din tot sufletul! ”
Sursa foto: Facebook