Linia ferată CF Vidra – Comana se intinde pe 12 km de cale ferată modernizată, cu 24 de lucrări de artă și două clădiri la standarde europene pentru publicul călător .
Lucrările de modernizare a liniei de cale ferată între stațiile CFR Vidra și Comana, inclusiv la noul pod feroviar de la Grădiştea, care s-a părbușit acum mai mulți ani, precum și lucrările conexe de reparații la terasamente și suprastructura feroviară între stațiile Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord- frontiera de stat au ajuns la un stadiu fizic de 80%, scrie giurgiu-trubune.ro.
Pentru reluarea circulației feroviarie pe podul de la Grădiștea, s-a alocat suplimentarea în procent de 3,3%. Majorarea este în seria altora care au fost aprobate pentru modernizarea liniei CF București Nord – Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, care era inițial în valoare de 472 de milioane de lei, potrivit datelor din SEAP, consultate de sursa citată.
Se estimează, conform ziarului economica.net că se va putea circula feroviar pe tronsonul respectiv, de la primăvară, punând capăt ocolului pe Roșiori Nord pentru cei ce doreau să ajungă la Giurgiu sau în Bulgaria.
Sursa foto: giurgiu-tribune.ro